Usein kysytyt kysymykset
Tilaus ja toimitus
Tuotteet
Palautukset ja vaihdot
Tilaus ja toimitus
Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimitus on asiakkaillemme aina ilmainen ja tuotteet toimitetaan kotiovelle. Tarjoamme teille myös ilmaisen palautuksen, mikäli mielenne muuttuu kun olette vastaanottaneet tuotteen.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Toimitetaanko tilaus perille asti?

Tilaukset toimitetaan antamaanne toimitusosoitteeseen asti. Joissain harvinaisissa tapauksissa tuote päätyy noutopisteeseen, mutta tämäkin useimmiten vain silloin, jos toimitusyritys on epäonnistunut. Tällaisissa tapauksissa saatte tekstiviestillä ja/tai kirjeellä tiedon noudettavasta lähetyksestä.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Kuinka kauan toimitus kestää?

Tuotteet lähetetään pääsääntöisesti 1 - 2 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Saat sähköpostiisi seurantakoodin lähetyksen jälkeen. Tuotteiden saapuminen perille kestää useimmiten noin 4 - 9 arkipäivää.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Kuinka seuraan toimitusta?

Kun olemme lähettäneet tilauksenne, saatte sähköpostiinne seurantanumeron ja linkin, minkä avulla voitte seurata toimituksen kulkua. Ottakaa huomioon, että joissain tapauksissa voi kestää päivä tai kaksi ennen kuin seurantatiedot päivittyvät.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Toimitatteko Ahvenanmaalle?

Tällä hetkellä emme valitettavasti voi toimittaa lähetyksiä Ahvenanmaalle.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Haluamani tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla, mitä teen?

Pyrimme pitämään jokaisen myynnissä olevan tuotteen saatavilla, mutta valitettavasti osa tuotteista loppuu välillä varastosta. Tuotteita tulee kuitenkin jatkuvasti lisää ja voitte haluamanne tuotteen sivulla tilata itsellenne sähköposti-ilmoituksen kun tuotetta on taas saatavilla.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Onko tuotteilla palautusoikeus?

Tuotteilla on 21 päivän ilmainen palautusoikeus ja jotta palauttaminen olisi asiakkaillemme mahdollisimman helppoa, yhteistyökumppanimme noutaa palautuksen toimitusosoitteesta. Teidän ei siis tarvitse nähdä vaivaa palautuksen toimittamiseksi postitoimipisteeseen.

Voit kotona tutustua tuotteisiin samalla tavalla kuin tutustuisit tuotteisiin myymälässä, mutta huomaa, että palautettavien tuotteiden ja niiden pakkausten tulee olla jälleenmyyntikelpoisia. Tämä tarkoittaa, että palautettavan tuotteen ja pakkauksen tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa.

Palautusohjeet löydät täältä.


Ilmainen palautusoikeutemme koskee kaikkia muita tuotteita paitsi myymiämme sähköpyöriä.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Onko palautus ilmainen?

Kyllä. Tarjoamme teille ilmaisen palautuksen, mikäli mielenne muuttuu kun olette vastaanottaneet tuotteen. Mikäli haluatte palauttaa tuotteen ja saada rahanne takaisin, seuratkaa palautusohjeitamme.


Ilmainen palautus koskee kaikkia muita tuotteitamme paitsi sähköpyöriä.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Voinko perua tilauksen ennen sen vastaanottoa?

Peruuttaaksesi tilauksen ennen kuin se on toimitettu teille, olkaa mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme  tilauksen perumiseksi ennen toimitusta.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Miten teen palautuksen?

Palauttaminen on helppoa! Mikäli haluatte palauttaa tuotteen ja saada rahanne takaisin. Seuratkaa palautusohjeitamme.


Jos tuotteessa on vika ja haluatte vaihtaa viallisen osan uuteen tai jos haluatte alennusta vian perusteella, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback

Tilaus ja toimitus
Miten reklamoin ostamassani tuotteessa olevasta viasta?

Jos vika on niin pieni, että haluatte siitä huolimatta pitää tuotteen niin olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollista pientä hyvitystä pyytäen.


Jos haluatte palauttaa tuotteen ja saada rahanne takaisin, tutustu palautusohjeisiin täällä ja toimitusehtoihin palautuksia koskien täällä.


Jos haluatte viallisten osien tilalle uudet osat olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme ja he opastavat teitä kuinka toimia.


Muistakaa aina mainita viestissänne, minkä lopputuloksen haluaisitte ongelman ratkaisuksi. Ja liittäkää aina viestiin mukaan kuvia viasta ollessanne yhteydessä meihin.

Oliko tästä apua?

Thank you for your feedback